Četrtošolci so s svojimi učitelji srečno prispeli v CŠOD Jurček. Razvrščeni so po sobah, trenutno na delovnem sestanku, pa tudi kosilo se jim bo že pošteno prileglo! Kaj več pa še v prihodnjih dneh…

1. dan: V ponedeljek, 30. 1. 2023 smo se ob 8.30 izpred OŠ Pirniče z avtobusom odpeljali proti Kočevju. Po prijetni in umirjeni vožnji, polni vprašanj ‘ali smo že tam’ in ‘koliko še’, smo prispeli pred Dom Jurček v sončno Kočevje.

Učitelji iz CŠOD Jurček so nas s toplimi pozdravi sprejeli in nam dali prva navodila za nadaljnje bivanje v domu, ob tem pa predstavili še nekaj pravil hišnega reda. Učenci so se nato porazdelili po sobah, kjer so svoja oblačila zložili v omare in si oblekli postelje. Mnogi izmed njih so to počeli prvič, zato se je marsikdo naučil nekaj novega.

Učenci so pojedli kosilo in se odpravili na sankanje. Izjemno so uživali na snegu, nato se pa premočeni podali nazaj proti domu, kjer smo mokra oblačila obesili, da se do jutra posušijo.

Po večerji smo imeli predstavitveni večer, kjer so učenci predstavili svojo sobo s kratko točko. Po dejavnosti je sledil še čas za umivanje. Ob 22h je bil čas za spanje, zaspali so utrujeni in brez večjih težav.

Sankanje 🙂
Svojo sobo predstavimo z različnimi spretnostmi,…
… znamo tudi plesati…..
…in narediti temelje za iglu :)! Juhuhu!

2. dan: Po trdnem spancu smo se ponovno zbudili v sončno, a zelo hladno jutro. Pojedli smo zajtrk in se razdelili v dve skupini, ena skupina je šla do bližnje kraške jame, druga skupina pa na gozdno učno pot, iskat stopinje živali. Po zelo okusnem kosilu je sledil počitek, nato pa smo ponovno v več skupinah delali različne dejavnosti. Ena skupina je izdelovala ptičje hišice, druga pa je imela lokostrelstvo. Vmes smo si vzeli čas še za izdelovanje snežakov.

Po večerji smo šli na nočni pohod z lučkami na bližnji travnik, od koder smo se zazrli v jasno nebo in učitelj Jure nam je z laserjem kazal različna ozvezdja in zvezde. Po pohodu je sledilo tuširanje in zazibanje v prijeten spanec. Za nami je še en čudovit dan.

3. dan: Slike povedo vse :)…

4. dan: Po zajtrku so se učenci udeležili zanimivega predavanja o orientaciji. Izvedeli so veliko novih informacij in nadgradili snov, ki smo jo obravnavali že v šoli. Potem smo odšli na daljši pohod, kjer smo teorijo uporabili še v praksi, hkrati pa iskali sledi živali v snegu in se o njih pogovarjali.

Po kosilu smo si prosti čas ponovno krajšali z igranjem namiznega tenisa, risanjem in ustvarjanjem ter družabnimi igrami. Nato smo se ponovno razdelili v dve skupini in ena je odšla na sprehod po Kočevju, vse do Rudniškega jezera, medtem ko je druga skupina imela tekmovanje v lokostrelstvu.

Po večerji je sledil najbolj pričakovan večer celega tedna, in sicer zabava s plesom. Ko so se učenci naplesali, je sledil še srečelov, kjer je prav vsaka srečka zadela. Sledilo je obvezno tuširanje in otroci so se še zadnjič v Jurčku odpravili spat.

(Skupno 961 obiskov, današnjih obiskov 1)