1. dan: 12. 9. 2022

Ko smo prispeli v Fieso, smo se namestili v sobe. Čez dve uri nas je čakalo kosilo. Imeli smo makarone – bolognese. Po kosilu smo imeli prosto in nato se odpravili na plažo. Tam smo se razdelili v skupine in odlšli v vodo. Ena skupina je imela reševanje iz vode, druga je imela plavanje, tretja se je pa odšla potapljati. Vsi smo opravili vse dejavnosti. Nato smo se odpravili v dom in čez 15 min pojedli večerjo. Po večerji smo se odpravili na zelo dolg pohod. Pot smo začeli pred domom Fiesa in se odpravili po bregu navzgor nad Pacug. Pot smo nadeljavali v Strunjan, odšli čez tunel Valeta ter prispeli v Portorož. V Portorožu smo si privoščili sladoled. Ob obali smo se odpravili v Piran ter nato pot končali pri domu Fiesa. Uredili smo se za spanje in nato odšli spančkat. 😊

Hoja skozi 550 m dolg predor Valeta med Strunjanom in Portorožem

2. dan: 13. 9. 2022

Zbudili smo se ob 7 : 45, se uredili in pojedli zajtrk. Nato smo se odpravili na plažo v Piran. Tam smo opravili različne izzive. Največji izziv pa je bilo priti nazaj do doma. Ko smo se stuširali, smo se odpravili na kosilo. Za kosilo smo jedli govejo juho in dunajski zrezek. Po kosilu smo imeli 1.30h časa za počitek, potem pa smo morali izpolnjevati delovne liste. Po opravljenih nalogah smo se odpravili na plažo v Fieso, kjer so se nekateri potapljali z jeklenko, drugi pa so opravljali različne teste. Nato smo se odpravili do doma in odšli na večerjo. Za večerjo je bil gres in donati. Po večerji smo se oblekli in odšli v Piran. Ko smo prišli tja, smo imeli dve uri časa, da smo počeli stvari, ki so nas zanimale. Nato smo se zbrali na Tartinijevem trgu in odšli do doma, se pripravili na spanje in odšli spat. Nočko 😊

3. dan: 14. 9. 2022

Zjutraj smo pozajtrkovali, nato pa se odpravili nekateri v Fieso potapljati, drugi pa so šli v Piran opraviti še ostale naloge. Po končanem plavanju smo se odpravili v dom, kjer smo pojedli kosilo. Po kratki pavzi smo vsi odšli v Piran, kjer smo lahko prosto plavali. Ko smo končali z večerjo, smo odšli v Piran. Tam smo se prosto sprehajali. Še kasneje pa smo pogledali košarko Slovenija-Poljska.

4. dan: 15. 9. 2022

Ker je bilo vreme zjutraj malo slabše, smo že zjutraj odplavali maraton. Pred kosilom smo povadili matematiko, po kosilu pa smo pripravili programe za zvečer. Plavanje v Piranu je bilo prosto zaradi velikih valov in maestrala. Ko smo se vrnili, smo pojedli večerjo, nato pa imeli nastope. Kasneje pa smo se kot ponavadi odpravili v center Pirana.

(Skupno 280 obiskov, današnjih obiskov 1)